Ingen känner mig, utom du!

10 saker mänskligheten inte visste om mig
 
 
Jag kan inte leva utan musik
Jag kan inte det, jag älskar musik, jag börjar morgonen med musik, och avslutar den med en låt, mellan där passerar en massa låtar öronen, ner till hjärtat och vidare till tankar.
 
 
Jag älskar humlor
Det gör jag faktiskt, jag älskar att fota dem, se på dem, klappa dem och att hjälpa dom när dom hamnat i knipa, mina husdjur!
 
 
Jag hatar människor som skadar djur
Djur är dom underbaraste och förståligaste mänskliga eller ej som jag nånsin träffat! Dom skadar inte & dom slås inte!
 
 
Jag hatar att gå på stan med killar, eftersom "dom flesta" killar aldrig gillar att shoppa
Min dröm är att träffa en kille i min ålder som kan gå på stan i timmar och glo på kläder och samtidigt kunna vara sociall, tyvärr har jag inte någon sådan vän
 
 
Jag är kär
Jag pratar aldrig om det, jag säger inte så mycket om det, men ja, jag är kär, och för att få veta mer så får man fråga mig, jag besvarar frågan om det är nödvändigt!
 
 
Jag har aldrig: rökt, druckit eller snusat
Nae det har jag aldrig gjort, jag tycker det så äkligt att både röka och snusa. Människor som dricker kommer aldrig vara min vän, och därför har jag så få, skulle jag dricka skulle jag bli besviken & arg, jag vill behandla mina problem på det bästa sättet, och kul har jag mer än oftast!
 
 
• Jag har försökt andvända mitt finger som lampa
HAHA!! Jag var liten och sen skruvade jag bort lampan och la in mitt finger istället, det gjorde inte så ont, det vibrerade bara en massa, men jag gör inte om det!
 
 
Jag har läst omänkliga språk
Jag har vart väldigt dator intresserad som yngre, både det som finne utan på datorn, men oxå det man kan gör med den, att man kan läsa c++, java, xhtml och css är väldigt häftigt, däremot har jag inte tid med det mera,kunskaperna försvinner ur minnet sakta..
 
 
• Jag älskar te (hounung är då obligatoriskt)
TE är mycket godare än någon anna dryck! eller nae drinkar som är alkoholfria är mycket godare!
 
 
Jag har pussat en katt
Katter är mitt favorit husdjur, egentligen har jag massa favoriter, men just katt är speciellt! Jag älskar att klappa dem, leka med dem och pussa dem xD fast dom gillar det inte riktigt, tur att det inte händer så oftast!
Kommentarer
MISS REBECCA säger:

Tackar :) Ja det är verkligen en underbar stad, älskar det här! :)

Svar: Kan tänka mig det! :D Lycka till in the big town! :)
Erik Björkén

2014-04-01 | 21:58:44
Bloggadress: http://rebeccamikaelsdotter.com
linda säger:

ja den äger verkligen!

2014-04-01 | 22:25:11
Bloggadress: http://www.nattstad.se/Lindalinnros

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: