Vad säger man?

Hej hej! Idag tänkte jag faktiskt blogga om det jag inte brukar blogga, men som är riktigt kul att blogga om! 
Och det är just det här med hur man ska hälsa på varann och hur man ska börja en blogg eller en vlog! 
 
Hej hej, det kan vi säga bara sådär när vi träffas snabbt, men på en blogg kl 21 känns lite fel, tja tja bloggen, det känns ju så kopia! Och tja, det känns för ballt för att vara jag, ett hallå får vi höra när vi inte hört det vi borde hört och att få ett Godmorgon när det är Godnatt är som att få sommar med snö.. Eller att få en kommentar som vad vill du det känns inte passande just nu.
 
Vad du och jag än väljer att säga så är det naturligt på något sätt, att säga hej och hejdå, tja, tjena, hallå eller bara slänga in ordet yo! Oavsett vad så säger vi det utan att tänka på det! Så det här var nog det onödigaste jag skrivit! Men med tanke på det här ordet som jag vill andvända just nu, så känns det mer än rätt att säga Godnatt! 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: