Bucketlist

Jag har tänkt i flera dagar nu.. om det här verkligen är så intressant, kommer jag ha tid för det här och ÄR DET HÄR FÖR PERSONLIGT? svaret är ja.. men samtidigt ett nej, hela den här bloggen är personlig och därför ska jag göra den personlig med! däremot kommer jag aldrig orka skriva ner allt från boken till bloggen, men jag kommer att publicera när jag klarat av något ur den! det är mycket jag har klarat ur den och dom kommer jag med lägga upp här så småningom. ÄR DET HÄR INTRESSANT? det tror jag nog, iallafal för dom som håller på med samma sak, jag vet att många håller på med en bucketlist, och många som VILL men aldrig kommer igång med det, det behöver inte vara 1000 saker, jag råkade bara hitta hundratals saker jag verkligen gillar, och visa som jag inte alls gillar lika mycket, men som kan behövas göras, jag är väldigt komplicerad ibland, som att åka skidor baklänges, det låter menningslöst, men det kan faktiskt vara till någons hjälp, jag lär ju få upp någons humör om inget annat! KOMMER JAG HA TID FÖR DET HÄR? ja fast nej, jag andvänder den när jag vill, inte för att jag måste, jag gör det när jag känner för det. visa saker kanske jag aldrig kommer göra på egen hand, men visa saker vill man ändå se hur man gör, typ som att pimpa en bill, det är inte liksom min grej, men jag har alltid undrat hur dom gör? jag vill liksom vara med och typ sätta ditt någon och sen är jag nöjd! och andvända en heltejp rulle? det har jag aldrig gjort, mina tejp rullar håller i mer än ett år ibland!! 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: